środa, 25 maja 2016

"Fangirl", Rainbow Rowell



Książka „Fangirl” opowiada o dwóch siostrach, które są swoimi przeciwieństwami.
Pewna siebie  Wren uwielbia imprezować i poznawać nowych ludzi, za to nieśmiała Cath woli siedzieć w swoim pokoju i pisać fanfiki o Simonie Snow. W dzieciństwie siostry były razem zawsze… w college’ u to się zmieniło, Wren nie chce już mieszkać z Cath, co dla niej jest trudne do zrozumienia. Przez to Cath jest skazana na dzielenie pokoju z Regan (która zawsze wchodzi do pokoju z buta… Biedne drzwi *^*) i na Leviego – przyjaciela Regan (który jest częściej w pokoju Cath niż jej współlokatorka). W życiu Cath wiele się zmienia… Czy uda jej wszystko poukładać? Czy skończy swój fanfik na czas?
Tego dowiecie się z książki. Na pewno wiele się zmieni w przebiegu akcji.
                Ja po książkę sięgnęłam z powodu głównej bohaterki, bo rzadko o takich osobach się pisze,  raczej pisze się DLA takich osób. Kiedy czytałam ,,Fangirl’’ miałam wielki „zaciesz na ryjku” (czytaj: śmiałam się do rozpuku - a to się rzadko zdarza).
                Czytając książkę, poznacie Wren, która moim zdaniem była… Hmm… Jak to napisać, by nie zaspojlerować? …Szalona.  Często robiła rzeczy, których nie powinna (co się później źle skończyło).  Cath była typową Fangirl, tylko że ona miała swoich fanów na FanFixx.net (coś jak wattpad ;-;). Chwila, dlaczego uważam, że była Fangirl? Nie, nie z powodu tytułu. :p Po pierwsze - kto ma tyle plakatów Simonem i Bazem? Cath. Po drugie - kto ’łączy’ Simona i Baza razem? Cath.  Kto ma CAŁY swój pokój (w domu, nie w college’ u) w gadżetach z Simonem? Cath (i Wren...) Kto ma tyle koszulek z napisem ,,Rób Swoje, Simonie’’? Cath. Już nie wspomnę o kartonowej postaci i o popiersiu… (jeżeli dobrze pamiętam ;-;) Tyle wystarczy? Chyba tak. Regan nie poznałam za dobrze, bo często wychodziła, ale coś o niej wiem. Na pewno lubiła Cath, umiała z nią porozmawiać szczerze i pomóc (a przynajmniej się starała).
Levi był wiecznie uśmiechnięty (ja tak nie umiem :c), imprezował, pracował w starbucks’ie ( ♥ UWIELBIAM ♥ ) i był bardzo wysoki.  A, i jeszcze współlokatorka Wren, która była do niej bardzo podobna.            
Przeczytanie książki zajęło mi około 4 dni, było to spowodowane wspaniałą fabułą i akcją. KCzy książka mogła być moją ulubioną? Trudne pytanie. Na pewno byłaby na podium, ale czy na pierwszym miejscu? Niah, nevermind. Książkę na pewno polecam C:




~Animixi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz